Samenwerking?

Stichting Haverland werkt graag samen met een ieder wiens eigen doelstellingen – en/of de doelstellingen van hun organisatie – aansluiten bij of raakvlakken hebben met de onze. (Klik hier om over onze doelstellingen te lezen)

In het verleden heeft men ons al weten te vinden voor het organiseren van inspirerende teambuildingsdagen, excursies, presentaties over en rondleidingen door het jonge voedselbos, (thema)wandelingen etc.

Wij werken nauw samen met Ronald Savelkoul van ’t Gouden Kwekeriek. Dankzij hem kunnen wij gebruik maken van een prachtige plek met alle voorzieningen én heerlijke verse kruideninfusie aanbieden.

Heeft u interesse in een samenwerking of vraagt u zich af wat wij voor u kunnen betekenen? Neemt u gerust contact met ons op. Alles is bespreekbaar.

E: info@stichtinghaverland.nl
T: 06 11 04 11 89