Excursie Pepijnsland geslaagde dag!

Op zaterdag 25 mei 2019 hebben we leden en gasten van Natuur Historische Vereniging Pepijnsland mogen verwelkomen voor een excursie bij Voedselbos Haverland.

De 27 bezoekers werden ontvangen op ’t Gouden Kwekeriek met verschillende soorten heerlijke kruideninfusie. Vervolgens kregen zij een presentatie over voedselbossen, opgezet door Hetty Adams van de Stichting Limburgse Voedselbosbrigade. Pieter van den Kerkhof vertelde aansluitend het een en ander over Voedselbos Haverland.

Korte pauze met een glaasje biologisch fruitsap.

Tot slot volgde de daadwerkelijke excursie naar het voedselbos in wording. Op onze picknick- en ontmoetingsplek werd kort gepauzeerd met een glaasje biologisch appel- en perensap.

Wij zijn blij met de enthousiaste reacties van onze bezoekers en kijken terug op een geslaagde dag!