Succesvolle NL Doet Dag.

Laten we beginnen met een hartelijk DANKJEWEL aan onze vrijwilligers! En ja, stiekem toch ook een dankjewel aan de weergoden die ons vandaag goed gezind waren. De hele dag is het droog geweest, wat een feest! En wat hebben we hard gewerkt met z’n allen, groot én klein.

In totaal zijn er maar liefst 68 fruitstruiken en bomen geplant. Niet alleen door de vrijwilligers overigens, zelfs wethouder Geert Frische kwam langs en deed gezellig mee. Dat vele handen licht werk maken hebben we vandaag écht kunnen ervaren. Binnen een mum van tijd zaten we met een zeer tevreden gevoel en nagloeiende roze wangetjes aan een lekker kopje thee op ’t Gouden Kwekeriek.

Officieel fotomomentje…

Na de lunch zijn er nog zonnebloempitten voorgezaaid zodat we in het voorjaar mooie zonnebloemen kunnen uitplanten in de bijenoase. De potjes staan nu in de kas waar ze onder optimale omstandigheden de kans krijgen om te groeien.

Zonnebloempitten zaaien
Jong & oud, samen aan het werk
Wanneer kunnen we van deze bessenstruiken gaan smullen?
Even opwarmen met een welverdiend kopje kruideninfusie in de loods van ’t Gouden Kwekeriek
Wethouder Geert Frische krijgt instructies van Pieter van den Kerkhof, penningmeester van Stichting Haverland.
Zonnebloempitten water geven en nu lekker laten groeien in de kas van ’t Gouden Kwekeriek

Eén antwoord op “Succesvolle NL Doet Dag.”

1. Dit ziet er goed, leuk en mooi uit!
    Helaas kon ik er niet bij aanwezig zijn (zoals toegezegd..); ik had een gesprek met het bestuur dat uit liep..

Tot de volgende keer (1e zaterdag v/d maand)!
    louis