Gezellige vrijwilligersdag incl. bezoek aan Tiny House

Op zaterdag 22 augustus organiseerde Stichting Haverland een Vrijwilligersdag om de vrijwilligers die maandelijks meewerken in en aan Voedselbos Haverland in het zonnetje te zetten.

Een zonnige dag was het zeker, dus het hele programma kon – zoals gepland – buiten plaatsvinden in de tuin van de voorzitter van de Stichting.
Wat er ook in die tuin staat is het Tiny House van Richard en Ginny. Ginny werkt ook als vrijwilliger in het voedselbos en omdat ze tijdens werkdagen regelmatig vragen ontvangt over hoe het is om Tiny te wonen, besloot ze de mensen een tiny inkijkje te geven ;-).

Samen met o.a. Richard en met Pieter van Stichting Haverland vormt Ginny een projectgroep voor het plan genaamd Toekomstpark Haverland. Uiteraard werd van de gelegenheid gebruik gemaakt om dit plan nader onder de aandacht te brengen en het was fijn om te merken hoe enthousiast en positief de vrijwilligers hier tegenaan kijken.

Ondertussen werd er ook goed gezorgd voor de inwendige mens. Els, Hetty en Marinka hadden respectievelijk appeltaart, cupcakes en havermoutkoeken gebakken en rond 17.00u werd er bovendien nog een kampvuur aangestoken zodat we gezamenlijk een grote pan groentesoep konden bereiden.
Iedere vrijwilliger had 1 stuk groente meegenomen voor in de soep. Wat water erbij, een bouillonblokje en koken maar. Het was smullen!

Rond 20.00u kwam deze mooie dag tot een einde. Stichting Haverland is ervan overtuigd dat ze geslaagd is in haar missie om de vrijwilligers op deze manier te bedanken voor al hun hulp en toewijding.

Eén antwoord op “Gezellige vrijwilligersdag incl. bezoek aan Tiny House”